Boring week..


Random bild :)

Lite dålig uppdatering nu då, har nördat the sims ;) Men jag försöker iaf uppdatera med jämna mellanrum x) Denna veckan har jag inte gort så mycket så, mest tat det lungt.

Och ikväll så skall jag sova över hos Moa <3 Vi skall kolla på en film som heter Independens day, för dom som inte sett den så kan jag verkligen rekomendera den ^^ Går klockan 9 på sexan. Den är lite action/sci-fi typ ;). Ovanlig bra för en sci-fi film enlig mig.

Japp, jag har ju inte gort så mycket denna veckan. men på söndag så skall jag på bio med mamma, mammas kompis och moa då ^^ och sedan på måndagen så skall jag till stan med moa, och på tisdagen så skall jag och moa på lisebeg ^^ Sä det blir värkligen mycket att göra, sjärskilt eftersom både jag och moa typ inte har nåt att göra x)  

Sedan skall jag och min pappa vara kattvakter, vilket är väldigt kul, men, det är tre katter och jag är tydligen allergisk mot så många katter på en gång. Min hals börja klia, och min näsa och ögon börjar rinna samtidigt som ögonen också svullnar upp :P Och så nyser jag en massa,. Men när jag åker dit så skall jag var noga med att tvätta händerna oftare ;)

Ha en fortsatt trevlig dag ^^,,
Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kan ju bo hos dig när du flyttar..

HIHEHEH stannar jag ett år där muhhahaha

2009-07-26 @ 21:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Halo! Trevligt  att du klickade dig in till min blogg ;> Här kommer  det  mest visas  fotografier på   alla   möjliga  saker men   ibland  kanske  jag  slänger  in  ett inlägg   om   film,  musik,  mode  eller någonting annat roligt! ^^

Jag   som   sitter    och   skriver   i  denna bloggen  heter  Erica Lindberg och  jag är  14 år  gammal (1995a). I  hela mitt liv så har jag bott i Göteborg :). Jag har ett syskon  och  det  är  min  bror  som bor i Stockholm   ;)   Mina   intressen  är fota, musik,  mode  osv x) På  denna  bloggen har jag bloggat sen början av 2008 men jag har haft en blogg innan så man kan säga   att   jag  har   bloggat  i   ca  3   år sammanlaggt ;) Läs mer här..!
RSS 2.0