Redigering


Jag tänkte visa lite snabbt hur mina bilder ser ut innan de bli redigerade.
Jag fotar då i raw-format så därför är alla orginalbilder ganska grådassiga innan de bli redigerade. Här är en bild på Karro! Det som har blivit redigerat är vitbalansen, sedan kontrast och exponering. Sedan har jag gjort bakrunden ljusare men det syns inte så mkt eftersom det också finns en vinjettering. Allt det är gjort i camera raw, den ända justreringen gjord i photoshop är att jag har gjort ögonen skarpare. ;)

Idag så har jag varit en sväng i stan.
Jag köpte 3 par cheap monday byxor och två tröjor på rean, sedan köpte jag ett skärp, en plånbok och en väska. Nu vågar jag knappt kolla mitt banksaldo, Erica är farlig med kort! :) 
Kommentarer
Postat av: Kajsa

Finfina bilder Erica <3!. Besök min nya blogg !!!.Det är min kusin som hjälpt mig.Lägg gärna till mig på bloglovin :).Kram.miss u.

2010-07-28 @ 17:16:23
URL: http://kajssas.blogg.se/
Postat av: Kajsa :).

Tack !.Min kusin e så duktig hihi.Saknar dig också¨jättemycket men vi får verkligen ses snart :).Miss u!.Jag är bortrest nu men vi kan ju höras när jag kommer hem .. kram..<3.

2010-07-29 @ 13:37:46
Postat av: johanna

Fin blogg du har :D

2010-07-29 @ 18:17:29
URL: http://byjohannas.blogg.se/
Postat av: zandra

vilken är din favorit låt/artist? jag skulle vilja ha tips på ny musik att lyssna på



ps snygg blogg

2010-08-02 @ 22:26:55
URL: http://zandrasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Halo! Trevligt  att du klickade dig in till min blogg ;> Här kommer  det  mest visas  fotografier på   alla   möjliga  saker men   ibland  kanske  jag  slänger  in  ett inlägg   om   film,  musik,  mode  eller någonting annat roligt! ^^

Jag   som   sitter    och   skriver   i  denna bloggen  heter  Erica Lindberg och  jag är  14 år  gammal (1995a). I  hela mitt liv så har jag bott i Göteborg :). Jag har ett syskon  och  det  är  min  bror  som bor i Stockholm   ;)   Mina   intressen  är fota, musik,  mode  osv x) På  denna  bloggen har jag bloggat sen början av 2008 men jag har haft en blogg innan så man kan säga   att   jag  har   bloggat  i   ca  3   år sammanlaggt ;) Läs mer här..!
RSS 2.0