k.k.k.k.a.a.l.l.l.t.t.t


Jag tänkte precis börja detta inlägget med att säga "förlåt för att jag inte har uppdaterat", men när jag kollar igenom mina senaste inlägg så står det ju redan det i dom så därför skall jag inte börja detta inlägget så :P. Iaf, för någon timme sedan så kom jag hem ifrån min kompis. Hon har också en systemkamera så vi har varit ute och fotat :)

Idag så finns det 2 födelsedagar att fira faktiskt, Lara fyller 15 år idag, Grattis grattis <3 Sedan är det också exakt 1 år sedan jag skrev mitt första inlägg på denna bloggen, så tektiskt sett så fyller den också år idag.... :D

Kommentarer
Postat av: CAROLINA FAGERKULL PHOTOGRAPHY

Wow vilken otroligt fin bild!

2010-01-16 @ 15:56:42
URL: http://cnarki.blogg.se/
Postat av: MALINHE |foto|

Ska vi följa varandras bloggar genom bloglovin ?:D

2010-02-11 @ 21:42:23
URL: http://malinhee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Halo! Trevligt  att du klickade dig in till min blogg ;> Här kommer  det  mest visas  fotografier på   alla   möjliga  saker men   ibland  kanske  jag  slänger  in  ett inlägg   om   film,  musik,  mode  eller någonting annat roligt! ^^

Jag   som   sitter    och   skriver   i  denna bloggen  heter  Erica Lindberg och  jag är  14 år  gammal (1995a). I  hela mitt liv så har jag bott i Göteborg :). Jag har ett syskon  och  det  är  min  bror  som bor i Stockholm   ;)   Mina   intressen  är fota, musik,  mode  osv x) På  denna  bloggen har jag bloggat sen början av 2008 men jag har haft en blogg innan så man kan säga   att   jag  har   bloggat  i   ca  3   år sammanlaggt ;) Läs mer här..!
RSS 2.0