Den 20 februari 2010.


Random bild x)


Av alla dagar så var det idag jag skulle till stan -.-. DET ÄR SNÖSTORM UTE, people!! 
Men jag och karro är båda väldigt envisa så vi ger inte upp i första taget. Det tog en och en halv timme för oss att ta oss till stan (vanligtvis 20 min) två byten och en lång promenad mellan hållplatser, men det betyder inte att vi inte hade kul.. Oss om 50 år; (skånsk dialekt) Nemen kommer du ihåg snöstormen -10? jo men vi skulle till stan, och det tog såå lång tid, vi blev glada bara vi såg ett fordon. Och ingen resegarati fick vi heller! 

haha jaja, för övrigt så har jag kollat på (HARRY POTTER) med min mamma, och jag tror att det är en vääldigt rolig syn att se oss titta på Hp tillsammans. Jag; väldigt insatt, mamma; totalt ointresserad x)
Och speciellt när jag försöker förklara vem Sirius Black är. (Ja men han var vän med Harrys pappa, men så tror alla att han förådde hela familjen Potter till Voldemort, men det gjorde han inte, det var Peter Pettigrew eller Slingesvans som han också kallas...) Och sedan när jag skall gå in på vad en fideliusbesvärjelse är blir det ännu värre :P jag vet, lite för insatt...
Kommentarer
Postat av: karro

Jao, vi mötte jue den däera treavliga guben åsså, som hade ventat längre än åss på heulplatsen.. :P



det är värre när två nördar kollar och det sitter en o-nörd i rummet.



*"asså, i boken står det att det skulle vara som en lägenhet, inte som ett jättetält! dessutom suger det att man inte får se matchen. VARFÖR I HELVETE ÄR LUDO BAGMAN INTE MED!?"*

2010-02-21 @ 01:44:50
URL: http://krash.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Halo! Trevligt  att du klickade dig in till min blogg ;> Här kommer  det  mest visas  fotografier på   alla   möjliga  saker men   ibland  kanske  jag  slänger  in  ett inlägg   om   film,  musik,  mode  eller någonting annat roligt! ^^

Jag   som   sitter    och   skriver   i  denna bloggen  heter  Erica Lindberg och  jag är  14 år  gammal (1995a). I  hela mitt liv så har jag bott i Göteborg :). Jag har ett syskon  och  det  är  min  bror  som bor i Stockholm   ;)   Mina   intressen  är fota, musik,  mode  osv x) På  denna  bloggen har jag bloggat sen början av 2008 men jag har haft en blogg innan så man kan säga   att   jag  har   bloggat  i   ca  3   år sammanlaggt ;) Läs mer här..!
RSS 2.0