Thats awesome!


Tjoo! Det är håltimme och jag är hemma och slappar, jag skall tbx till skolan om ca 40 min, fast jag har redan varit hemma i ca två timmar.. Idag har jag inte mått så bra då, igår så åkte vi nedför en backe på en kartongbit och det var gupp å sånt så jag har sträckt min rygg :P Sedan har jag också haft ont i huvudet men inte lika mkt som innan ;) Sedan har jag också druckit lite te (fast i en mugg där det står coffee på xd).

Jag kom på att vi har två jäättestor istappar ovanför båda ingången till en avdelning av våran skola, så man måste gå igenom ett bibliotek för att komma dit, dom är 2 meter långa tror jag :P Och under en lektion idag så anropade rekton i högtalarna två gånger "att man inte får gå nära dom eller försöka kasta någonting på dom så dom går av" xP
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Halo! Trevligt  att du klickade dig in till min blogg ;> Här kommer  det  mest visas  fotografier på   alla   möjliga  saker men   ibland  kanske  jag  slänger  in  ett inlägg   om   film,  musik,  mode  eller någonting annat roligt! ^^

Jag   som   sitter    och   skriver   i  denna bloggen  heter  Erica Lindberg och  jag är  14 år  gammal (1995a). I  hela mitt liv så har jag bott i Göteborg :). Jag har ett syskon  och  det  är  min  bror  som bor i Stockholm   ;)   Mina   intressen  är fota, musik,  mode  osv x) På  denna  bloggen har jag bloggat sen början av 2008 men jag har haft en blogg innan så man kan säga   att   jag  har   bloggat  i   ca  3   år sammanlaggt ;) Läs mer här..!
RSS 2.0