flyg fula fluga flyg och den fula flugan flög


Ahh jag tycker att Burberrys kläder är såå snygga :) Synd bara att dom är så dyra så jag aldrig kommer ha råd med nåt plagg :P Nu har jag lov, vilket är väldigt skönt eftersom jag var lite trött på skolan.. 

Förövrlig så har inte gjort så mkt på lovet, jag har ritat och kollat på alla avsnitt som för tillfället finns av vampire diaries x) Men imon så kommer en kompis och skall sova över, sedan så skall jag till stan och på bio senare i veckan ^^ Jag hoppas att jag kan få tag på något plagg ut Sonja Rykiel pour H&M. Får se om det lyckas.. x)

Btw, det ju semledagen idag :) Jag har ätit en semla, med det står en till i kylskåpet :P
Kommentarer
Postat av: Kajsa

Du ritar så fint erica :). Bara så alla vet den teckningen på bilden har Erica gjort .. ge henne massa med creds och fina komentarer nu .. då kanske hon lägger upp fler !. Vi satt och rita i tre timmar igår .. LOVE :).

2010-02-18 @ 12:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Halo! Trevligt  att du klickade dig in till min blogg ;> Här kommer  det  mest visas  fotografier på   alla   möjliga  saker men   ibland  kanske  jag  slänger  in  ett inlägg   om   film,  musik,  mode  eller någonting annat roligt! ^^

Jag   som   sitter    och   skriver   i  denna bloggen  heter  Erica Lindberg och  jag är  14 år  gammal (1995a). I  hela mitt liv så har jag bott i Göteborg :). Jag har ett syskon  och  det  är  min  bror  som bor i Stockholm   ;)   Mina   intressen  är fota, musik,  mode  osv x) På  denna  bloggen har jag bloggat sen början av 2008 men jag har haft en blogg innan så man kan säga   att   jag  har   bloggat  i   ca  3   år sammanlaggt ;) Läs mer här..!
RSS 2.0