In the most darkest times there will still be light..!


Det måste ha sett ganska roligt ut när jag fotade denna bilden, haha, med kameran på sne och reflexelskärm i andra handen samtidigt som det duggade ( efter ett tag var jag tvungen att använda reflexelskärmen som ett paraply).

Nu är det då igentligen meningen att jag skall vara på prao, men eftersom jag har en så dålig praoplats så är jag "sjukanmäld" för tillfället. Ja, så ärligt talat så var den hemsk. Jag vill helst aldrig gå tillbaka dit igen :P
Kommentarer
Postat av: Sofia

haha! Vad gör det att det ser knasigt ut, bilden blev ju kanonbra! :)

2010-04-20 @ 07:42:19
URL: http://lilladyst.blogg.se/
Postat av: Memaa [FOTOBLOGG]

Jätte cool bild ! :)

2010-05-09 @ 21:20:12
URL: http://memaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Halo! Trevligt  att du klickade dig in till min blogg ;> Här kommer  det  mest visas  fotografier på   alla   möjliga  saker men   ibland  kanske  jag  slänger  in  ett inlägg   om   film,  musik,  mode  eller någonting annat roligt! ^^

Jag   som   sitter    och   skriver   i  denna bloggen  heter  Erica Lindberg och  jag är  14 år  gammal (1995a). I  hela mitt liv så har jag bott i Göteborg :). Jag har ett syskon  och  det  är  min  bror  som bor i Stockholm   ;)   Mina   intressen  är fota, musik,  mode  osv x) På  denna  bloggen har jag bloggat sen början av 2008 men jag har haft en blogg innan så man kan säga   att   jag  har   bloggat  i   ca  3   år sammanlaggt ;) Läs mer här..!
RSS 2.0