Annandag påsk


Nu är den härliga, undarbara påsken slut, och därmed påsklovet. Det skall nog bli ganska kul att börja skolan igen, nej, jag vill ha mer lov! Men, jag har vilat upp mig lite och hoppas att jag kan ta tag i skolan med nya krafter ;> 

Ja, men iaf :) Jag hade en jätterolig påsk då med en massa god mat och många påskägg. Och så kollade vi på påskbrasan också, Jag fick inte så många bra bilder på själva brasan men jag tog kort på fyrvärkerierna ^^ Under dom ca 3 minuter som det vara fyrvärkerier så fotade jag mer än 100 bilder ;> Jag fattar inte hur jag lyckades x) Men ni kanske får se några utav dom imorgon, även om det känns lite kul att visa bilder på fyrvärkerier i april ;P
Kommentarer
Postat av: Jenny [Fotoblogg]

söta bilder :D



förresten just nu har jag en fototävling, tema VÅR på min blogg och det skulle vara fantastiskt kul om du kunde vara med. ha det bäst! Kram Jenny.

2009-04-14 @ 19:43:05
URL: http://fromtheinsideout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Halo! Trevligt  att du klickade dig in till min blogg ;> Här kommer  det  mest visas  fotografier på   alla   möjliga  saker men   ibland  kanske  jag  slänger  in  ett inlägg   om   film,  musik,  mode  eller någonting annat roligt! ^^

Jag   som   sitter    och   skriver   i  denna bloggen  heter  Erica Lindberg och  jag är  14 år  gammal (1995a). I  hela mitt liv så har jag bott i Göteborg :). Jag har ett syskon  och  det  är  min  bror  som bor i Stockholm   ;)   Mina   intressen  är fota, musik,  mode  osv x) På  denna  bloggen har jag bloggat sen början av 2008 men jag har haft en blogg innan så man kan säga   att   jag  har   bloggat  i   ca  3   år sammanlaggt ;) Läs mer här..!
RSS 2.0